Röda Bär

Alltså denna dag började verkligen bra! Har två lektioner som vanligt och på engelskan såg vi på Romeo & Juliet, då Leonardo Dicaprio är med (yaas), var rätt så chill.Vid 12 fick jag åka hem, ren lycka alltså! Vid två-tiden drog jag på gymmet, blev rygg och biceps och det gick verkligen kanonbra. 
 
Imorgon har jag redovisning i Samhälls om Sexualbrott och presentationen har jag inte alls gjort klart. Så det består min kväll av, sitta och plugga till det. Men är nog snart klar, så må öva in det hela. Är faktiskt rätt trött och funderar på ifall det är värt att fara och köpa en redbull? Vi får se hur jag gör helt enkelt, för må ju plugga riktigt på det här. 
 
Besällde även kläder igårkväll som jag är supertaggad på att få hem, kommer säkert på onsdag skulle jag tippa på. Sedan fick jag denna NOCCO av Felicia, har inte tyckt om den förr men den var faktiskt supergod, ny favorit kanske? 
 
 
 
0 kommentarer