usch, värdelös natt

Igår for jag på skolan men for dock hem lika snabbt. Sjukanmälde mig från idrotten och Natalie detsamma, slutade med att vi tog bussen hem 08.55. Men det var lika bra, somnade på nästan direkten och vaknade vid 4. Sedan kom Frida förbi vid 6-tiden för att hämta sitt busskort som jag lånade. 
 
Inatt var det verkligen inte roligt, ensam hemma och jag visste inte alls vad jag skulle göra. Fick otroligt hemska smäror över hela magen och bröstkorgen. Vet inte alls vad det kan bero på, var en knepig känsla iallafall? Kunde inte ens stå rakt då jag gick ner för att ta ipren, men det hjälpte inte ett dugg tyvärr.. Slutade med att jag låg och skrek typ, men seriöst det gjorde så ont. Tog ju ett tag innan jag somnade också, men vaknade vid 6-tiden imorse av att det gjorde så ont, alltså herregud säger jag bara, haha. Ett tag blev jag nojjig att det skulle vara något med hjärtat, eftersom jag hade mest värk på vänster sida. Men nu är det mildare, visst jag har kännt av det hela dagen, men mycket bättre nu iallafall. 
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och kanske laga lite mat senare. Får väl se om jag orkar, annars väntar jag tills Marcus kommer hit, haha.. Tror jag ska försöka fixa min gamla dator ikväll, det har jag sagt länge men ska föra över de sista bilderna/videosarna jag har kvar.
 
 
0 kommentarer