15/6 STUDENTEN

Jag kunde inte alls somna tidigt vilket var tanken, sist jag kollade klockan så var den runt 2, så jag fick runt 2 timmars sömn. Jag fixade iordning mig och pappa skjutsade oss till Strömsund. Evelina hade fixat champangefrukost och sedan drog vi vidare till skolan och sedan kyrkan. Vi gick tillbaka till skolan och fick smörgåstårta och väntade till vi fick gå ut. Sedan åkte vi runt på flaket i flera timmar kändes det som haha, vilket blev långtråkigt tillslut så jag drog hem för att äta smörgåstårta igen med alla hemma och sedan grillat. Vi hyrde sedan en minibuss och for till Strömsund igen vid 9. Men alltså, vilken dålig kväll?? Blev så besviken. Alla var så uppdelade, umgicks med sina egna gäng osv, så tråkigt. Tur jag fick vara med på studenten i Vilhelmina, för det var sjukt roligt! 
 
Snart börjar skolan igen och är så lycklig över att jag inte behöver fara tillbaka till Strömsund!!! Jag tjatar mycket om det, men fyfan vad skönt det är. 
 
 
0 kommentarer