EMINEM 2 Juli 2018!!!!

Alltså woooow, vilken upplevelse, fan vad mycket folk och vilken jävla lång väntan. Sedan gick de över på 2 minuter kändes det som. Men alltså shit, ta mig tillbaka. Jag stod så jävla nära, det kändes som en dröm och jag grät av lycka, ni förstår inte hur bra det var!! Såg alltså Eminem med Felicia och Marcus, vi började köa cirka 13.30 och fick sitta på marken i flera timmar tills vi blev insläppta efter 17, gatt även gå igenom 3 säkerhetskontroller. Sedan satt/stod vi och väntade, Eminem började typ 21.30 om jag inte minns fel. Längtan efter vatten har aldrig varit så stor, det var verkligen jättetrångt + supervarmt. Kan då lova att man hade ont i hela kroppen efter detta och jag somnade direkt jag la mig i sängen. Det är en jäkla skillnad att ha ståplats på en konsert än sittplats, en helt annan upplevelse!
 
Och verkligen tack till Johan & Baiba som alltid är så snälla och välkomnade.
Vilken upplevelse detta var. 
 
 
0 kommentarer