Så jävla sjuuuuuuuuuuk

Alltså det enda jag har gjort i en veckas tid är att ligga i sängen, titta på youtube eller younger som jag för övrigt har sett klart nu. Jag har blivit så jäkla sjuk och det var verkligen vid fel tillfälle. För det första hade jag tagit på mig en massa jobb som nu självklart inte kunde bli av och för det andra hade Arvid sin 20-årsfest i lördags, hade feber på dagen men tog alvedon och for ändå. Även fast jag tog det jäkligt lugnt så ångrar jag att jag inte tog det liiiite lugnare, blev nämligen värre och i söndags låg jag i 39 graders feber igen. 
 
Sedan har jag ÄNTLIGEN, efter över 2 månader fått min säng från Mio, så sjukt seg leverans, vilket är ett stort minus. Men sängen är skön och otroligt hög, men så sjukt mycket bättre än min förra som jag har haft hela mitt 19-åriga liv. 
 
Nä jag ser verkligen fram emot att bli helt frisk så jag framförallt får min aptit tillbaka. Gruvar mig den dagen jag kommer till gymmet och ska ta igen allt och se hur mycket jag har gått ner i vikt. 
 
 
Liksom kolla vilken sjuk skillnad det är haha 
 
 
0 kommentarer