Mitt år 2017! (Del 1)

Januari: 
Året började verkligen värdelöst, aldrig haft nån sämre nyår. 
Var hos Josephine på inflyttningsfest, var väl skoj. 
(Tyvärr är detta det enda jag kan minnas) 
 
Februari: 
Var på någon mässa i Östersund om olika universitet. Rätt långtråkig dag, men tur Frida följde med. 
100 dagars i Vilhelmina på hotellet! 
 
Mars: 
100 dagars i Strömsund, det var också kul, dock blev det lite väl fylla. 
Fiksetävling i Dorro och hotellet på kvällen (tror jag) blev en nykter kväll för min del!
Åt den godaste kebabtallriken i någonsin, i Lycksele på Golden bar. 
Vintermarknad i Åsele. 
 
April: 
Drog till Umeå med Frida och Felicia. 
Jag och Emina gjorde spraytan i Hammerdal för att testa hur det skulle bli till balen. 
Vi drog även ut på hotellet denna månaden också dagen innan Valborg.
 
Maj: 
Firade Valborg, denna dagen sög det och jag var nästan helt nykter och sen blev det kaos med brevlådan, haha. 
Mösspåtagning i Strömsund! 3-rätters, blev alldeles för full och for hem rätt tidigt. 
Jag, Emina, Marcus och Arvid for till Östersund på cruising, var smockat med bilar så man stod still för det mesta. 
Drog till Umeå ganska spontant med Frida för att klippa mig och färga håret för första gången i mitt liv, blev dock ganska dyrt, hehe. 
BAL i Villis, gryyymt skojj och ganska så nervöst för att gå på mattan. Hade dessutom på mig höga klackar i nästan 12 timmar, imponerande för att vara jag som aldrig går i sånna skor. 
 
Juni: 
BRÄNNBOLLSYRAN, spontanresa till Umeå med Felicia som bestämdes dagen innan. Jätteskojj!!! Verkligen smockat med folk, vi såg bland annat Tjuvjakt, Kygo, Zara Larsson, Jireeel och Movits. Dagarna efter yran var dock inte lika skoj. 
Ölbrännboll med olika teman i Strömsund. Verkligen värdelöst! Var inte många som engagerade sig i själva spelandet och efter 20 minuter så splittrade alla på sig, vissa skulle tom till Östersund. Bra sammanhållning, or not. Jag och Natalie bestämde oss istället för att dra till Vilhelmina då det var deras studentvecka, eller i Dalasjö där de hade hyrt lokal med fri bar! Jätteskoj kväll verkligen!! 
STUDENTEN i VILLIS!! Hur rolig kväll som helst, saknar det. 
Vi hade poänjakt i Ström på studentveckan, vilket var sådär. 
13 Juni, Bal i Strömsund, usch det sög verkligen och satt i sämsta bordet. Jag ringde efter pappa då vi hade ätit om han kunde hämta jag och Marcus, vilket han gjorde. 
15 Juni, Studenten i Strömsund. Verkligen dålig kväll, ingen sammanhållning alls! Alla var på olika ställen, var typ nykter, verkligen skillnad på villis och ström haha. 
Midsommar firades här hemma med gänget, trevlig kväll och vi grillade och åt tillsammans. 
Jag började jobba på Bergvattengården. 
 
 
0 kommentarer