Uppdatering

Alltså woow vad längesen, men vem orkar ens seriöst. Nu är sommaren slut som har varit så himla varm och fin, men det har typ varit för varmt och de enda man har gjort är att jobba, värt? Nja. Men pengar är ju pengar och som alltid är bra att ha, sparar det mesta till framtiden som knappt existerar, den känns väldigt långt borta nu iallafall. 
 
Har kommit in i en riktigt dålig period just nu och jag kommer ångra att jag ens skriver ut det. Jag är uppe sent för att titta på serier och skrolla på telefonen, vaknar sent och kliver upp då halva dagen har gått. Jag har slutat träna, eller slutat och slutat, har ett uppehåll, ska försöka få ork och motivation tillbaka. Vill ju verkligen träna, har spenderat så många timmar där och byggt upp en styrka som ingen tror att jag har. Men eftersom jag inte har tränat på läge så kommer jag ha tappat mycket och det känns jobbigt att behöva bygga upp igen. Har dessutom slutat äta, nej jag lider inte av någon ätstörning, don´t worry. Men jag kliver upp så sent äter typ nudlar sen äter jag middag. Så ser det ut på dagarna, så har gått ner i vikt och kan exempelvis inte ligga hur jag vill, ben sticker ut från kroppen då jag ligger på sidan så det gör ont. Men ja, jag vill ju gå upp i vikt, men det är krävande och motivation finns inte nu. Men jag ska jobba på det. 
0 kommentarer